Munichallenge: moje role v kampani pro uchazeče MUNI

Na jeden akademický rok jsem se stala jednou z tváří Masarykovy univerzity, a to jako ambassadorka kampaně pro uchazeče o studium #MUNICHALLENGE. Nahlédla jsem pod pokličku marketingové strategie, zúčastnila se profesionálního focení a natáčení reklamního spotu a tvořila jsem příspěvky na sociální sítě. To vše pod vedením Lucie Mertové z Media Age

Spolupráce na tomto projektu pro mě neznamenala jen přivýdělek při studiu. Byla to radost. Velmi mě zaujal komunikační koncept celé kampaně. MUNICHALLENGE měla jednoduché, jasné, a hlavně silné poselství, které vycházelo z průzkumu, proč si lidé MUNI vybírají. Při kampani jsem zažila designový proces v praxi, od začátku jsem věděla nejen CO a JAK mám dělat, ale hlavně PROČ. V kampani jsme se drželi společné vize, zároveň jsme ale měli hodně volné ruce v samotné tvorbě. 

Ukázky z kampaně

Blogové články spojené s projektem

V článku popisuji svou spolupráci s mediální agenturou MediaAge na kampani pro uchazeče o studium na Masarykově univerzitě.

KDO JSEM

Veronika Batelková, studentka nMgr KISKu, zajímá mě hlavně edTechová profilace. Mimo studium jsem lektorka mediální gramotnosti a předsedkyně spolku Zvol si info.

Zobrazit více o mně

KONTAKT

Napsat komentář

Související Příspěvky

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek